گروه محصولات

اخبار

36/1398
پنجمین نمایشگاه بین المللی ایران فارما

 ایران فارما عنوان نمایشگاه شناخته شده  در صنعت دارویی است که در تقویم نمایشگاهی ثبت گردیده است. نمایشگاه ایران فارما با هدف معرفی توانمندی و پتانسیل صنعت دارویی کشور، ارائه آخرین تحولات و دستاوردهای صنعت دارو، آشنایی با بازارهای جدید و ایجاد بستر لازم جهت انتقال دانش فنی، از سال 1393 و در چهار دوره برگزار شده است. مشارکت چشمگیر شرکت­های داخلی و خارجی از این نمایشگاه حاکی از تلاش دست‌اندرکاران برگزاری این رویداد در معرفی ظرفیت صنعت دارویی کشور در سطح جهان می­باشد. این نمایشگاه به عنوان بزرگترین نمایشگاه‌های بین‌المللی دارویی خاورمیانه خود را ملزم به رعایت استانداردهای بین‌المللی نمایشگاهی نموده است.

145/1398
چهارمین نمایشگاه کتابهای علوم پزشکی و دارویی

چهارمین نمایشگاه کتابهای علوم پزشکی و دارویی 2

145/1398
سومین نمایشگاه رسانه های سلامت محور

سومین نمایشگاه رسانه های سلامت محور 2

145/1398
نمایشگاه داروسازی دوسلدورف (Expopharm)

نمایشگاه های داروسازی 2

25/1398
صنعت دارو گرفتار کمبود نقدینگی/سایه مافیا و رانت

کمبود نقدینگی در صنعت دارویی

198/1397
چهارمین همایش و فن بازار ملی سلامت

چهارمین همایش و فن بازار ملی سلامت 2

147/1397
نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی

نمایشگاه-نواوری-و-فناوری-ربع-رشیدی4

117/1397
نمایشگاه فارماپک مواد اولیه و بسته بندی صنعت داروسازی

نمایشگاه فارماپک مواد اولیه و بسته بندی صنعت داروسازی 4

53/1397
شرایط داروسازان را درک می کنیم

لورم ايپسوم يا طرح‌نما به متني آزمايشي و بي‌معني در صنعت چاپ، صفحه‌آرايي و طراحي گرافيک گفته مي‌شود. طراح گرافيک از اين متن به عنوان عنصري از ترکيب بندي براي پر کردن صفحه و ارايه اوليه شکل ظاهري و کلي طرح سفارش گرفته شده استفاده مي نمايد، تا از نظر گرافيکي نشانگر چگونگي نوع و اندازه فونت و ظاهر متن باشد. معمولا طراحان گرافيک براي صفحه‌آرايي، نخست از متن‌هاي آزمايشي و بي‌معني استفاده مي‌کنند تا صرفا به مشتري يا صاحب کار خود نشان دهند که صفحه طراحي يا صفحه بندي شده بعد از اينکه متن در آن قرار گيرد چگونه به نظر مي‌رسد و قلم‌ها و اندازه‌بندي‌ها چگونه در نظر گرفته شده‌است. از آنجايي که طراحان عموما نويسنده متن نيستند و وظيفه رعايت حق تکثير متون را ندارند و در همان حال کار آنها به نوعي وابسته به متن مي‌باشد آنها با استفاده از محتويات ساختگي، صفحه گرافيکي خود را صفحه‌آرايي مي‌کنند تا مرحله طراحي و صفحه‌بندي را به پايان برند.

53/1397
سازمان نظام پزشکی در حمایت از داروسازان بیانیه داد

لورم ايپسوم يا طرح‌نما به متني آزمايشي و بي‌معني در صنعت چاپ، صفحه‌آرايي و طراحي گرافيک گفته مي‌شود. طراح گرافيک از اين متن به عنوان عنصري از ترکيب بندي براي پر کردن صفحه و ارايه اوليه شکل ظاهري و کلي طرح سفارش گرفته شده استفاده مي نمايد، تا از نظر گرافيکي نشانگر چگونگي نوع و اندازه فونت و ظاهر متن باشد. معمولا طراحان گرافيک براي صفحه‌آرايي، نخست از متن‌هاي آزمايشي و بي‌معني استفاده مي‌کنند تا صرفا به مشتري يا صاحب کار خود نشان دهند که صفحه طراحي يا صفحه بندي شده بعد از اينکه متن در آن قرار گيرد چگونه به نظر مي‌رسد و قلم‌ها و اندازه‌بندي‌ها چگونه در نظر گرفته شده‌است. از آنجايي که طراحان عموما نويسنده متن نيستند و وظيفه رعايت حق تکثير متون را ندارند و در همان حال کار آنها به نوعي وابسته به متن مي‌باشد آنها با استفاده از محتويات ساختگي، صفحه گرافيکي خود را صفحه‌آرايي مي‌کنند تا مرحله طراحي و صفحه‌بندي را به پايان برند.

53/1397
حق فنی داروخانه‌ها قانونی است/ بررسی رای دیوان عدالت

لورم ايپسوم يا طرح‌نما به متني آزمايشي و بي‌معني در صنعت چاپ، صفحه‌آرايي و طراحي گرافيک گفته مي‌شود. طراح گرافيک از اين متن به عنوان عنصري از ترکيب بندي براي پر کردن صفحه و ارايه اوليه شکل ظاهري و کلي طرح سفارش گرفته شده استفاده مي نمايد، تا از نظر گرافيکي نشانگر چگونگي نوع و اندازه فونت و ظاهر متن باشد. معمولا طراحان گرافيک براي صفحه‌آرايي، نخست از متن‌هاي آزمايشي و بي‌معني استفاده مي‌کنند تا صرفا به مشتري يا صاحب کار خود نشان دهند که صفحه طراحي يا صفحه بندي شده بعد از اينکه متن در آن قرار گيرد چگونه به نظر مي‌رسد و قلم‌ها و اندازه‌بندي‌ها چگونه در نظر گرفته شده‌است. از آنجايي که طراحان عموما نويسنده متن نيستند و وظيفه رعايت حق تکثير متون را ندارند و در همان حال کار آنها به نوعي وابسته به متن مي‌باشد آنها با استفاده از محتويات ساختگي، صفحه گرافيکي خود را صفحه‌آرايي مي‌کنند تا مرحله طراحي و صفحه‌بندي را به پايان برند.

53/1397
ضعف‌های ساختاری عامل مصرف بالای دارو در ایران است «پیشگیری» قربانی تجاری سازی «درمان»

لورم ايپسوم يا طرح‌نما به متني آزمايشي و بي‌معني در صنعت چاپ، صفحه‌آرايي و طراحي گرافيک گفته مي‌شود. طراح گرافيک از اين متن به عنوان عنصري از ترکيب بندي براي پر کردن صفحه و ارايه اوليه شکل ظاهري و کلي طرح سفارش گرفته شده استفاده مي نمايد، تا از نظر گرافيکي نشانگر چگونگي نوع و اندازه فونت و ظاهر متن باشد. معمولا طراحان گرافيک براي صفحه‌آرايي، نخست از متن‌هاي آزمايشي و بي‌معني استفاده مي‌کنند تا صرفا به مشتري يا صاحب کار خود نشان دهند که صفحه طراحي يا صفحه بندي شده بعد از اينکه متن در آن قرار گيرد چگونه به نظر مي‌رسد و قلم‌ها و اندازه‌بندي‌ها چگونه در نظر گرفته شده‌است. از آنجايي که طراحان عموما نويسنده متن نيستند و وظيفه رعايت حق تکثير متون را ندارند و در همان حال کار آنها به نوعي وابسته به متن مي‌باشد آنها با استفاده از محتويات ساختگي، صفحه گرافيکي خود را صفحه‌آرايي مي‌کنند تا مرحله طراحي و صفحه‌بندي را به پايان برند.

53/1397
اظهارات وزیر محترم بهداشت در مورد خروج آمریکا از برجام

لورم ايپسوم يا طرح‌نما به متني آزمايشي و بي‌معني در صنعت چاپ، صفحه‌آرايي و طراحي گرافيک گفته مي‌شود. طراح گرافيک از اين متن به عنوان عنصري از ترکيب بندي براي پر کردن صفحه و ارايه اوليه شکل ظاهري و کلي طرح سفارش گرفته شده استفاده مي نمايد، تا از نظر گرافيکي نشانگر چگونگي نوع و اندازه فونت و ظاهر متن باشد. معمولا طراحان گرافيک براي صفحه‌آرايي، نخست از متن‌هاي آزمايشي و بي‌معني استفاده مي‌کنند تا صرفا به مشتري يا صاحب کار خود نشان دهند که صفحه طراحي يا صفحه بندي شده بعد از اينکه متن در آن قرار گيرد چگونه به نظر مي‌رسد و قلم‌ها و اندازه‌بندي‌ها چگونه در نظر گرفته شده‌است. از آنجايي که طراحان عموما نويسنده متن نيستند و وظيفه رعايت حق تکثير متون را ندارند و در همان حال کار آنها به نوعي وابسته به متن مي‌باشد آنها با استفاده از محتويات ساختگي، صفحه گرافيکي خود را صفحه‌آرايي مي‌کنند تا مرحله طراحي و صفحه‌بندي را به پايان برند.

53/1397
بالارفتن تعرفه فولاد و اثرگذاری بر صنعت داروسازی ایران

لورم ايپسوم يا طرح‌نما به متني آزمايشي و بي‌معني در صنعت چاپ، صفحه‌آرايي و طراحي گرافيک گفته مي‌شود. طراح گرافيک از اين متن به عنوان عنصري از ترکيب بندي براي پر کردن صفحه و ارايه اوليه شکل ظاهري و کلي طرح سفارش گرفته شده استفاده مي نمايد، تا از نظر گرافيکي نشانگر چگونگي نوع و اندازه فونت و ظاهر متن باشد. معمولا طراحان گرافيک براي صفحه‌آرايي، نخست از متن‌هاي آزمايشي و بي‌معني استفاده مي‌کنند تا صرفا به مشتري يا صاحب کار خود نشان دهند که صفحه طراحي يا صفحه بندي شده بعد از اينکه متن در آن قرار گيرد چگونه به نظر مي‌رسد و قلم‌ها و اندازه‌بندي‌ها چگونه در نظر گرفته شده‌است. از آنجايي که طراحان عموما نويسنده متن نيستند و وظيفه رعايت حق تکثير متون را ندارند و در همان حال کار آنها به نوعي وابسته به متن مي‌باشد آنها با استفاده از محتويات ساختگي، صفحه گرافيکي خود را صفحه‌آرايي مي‌کنند تا مرحله طراحي و صفحه‌بندي را به پايان برند.


  • تهران، میدان آرژانتین، خیابان احمدقصیر ، نبش شانزدهم شرقی، پلاک 41، ساختمان سهند، طبقه دوم  اول ، واحد 2 
  • engdep@pdartf.com
  • 021-88734040
  • آدرس وب سایت موسسه: www.pdartf.com